Saturday, October 30, 2010

Jurnal Refleksi : minggu 13

salam... minggu ini merupakan minggu terakhir sesi pembelajaran pada semester ini. terlalu pantas masa berlalu. saya berasa sangat seronokksejaki kerana dapat mempelajari banyak perkara yang baru semasa kelas SMP 2252 ini dijalankan. sebelum ini saya tidak pernah terfikir untuk membuat blog apatah lagi blog saya sendiri. walaubagaimanapun setelah mengikuti kursus ini saya berpeluang untuk mempelajarinya dan saya mempunyai blog saya sendiri.

terima kasih en amran. jasamu akan dikenang. dengan pendedahan yang diberikan oleh en amran ini telah membuatkan saya yang dahulunya boleh dikatakan buta IT kini semakin celek. semoga en terus berjaya dalam kehidupan masa hadapan.

diharapkan jasa dan pengorbanan en mendapat penghargaaan dari Illahi. jumpa lagi di lain hari. sekian terima kasih.

3 comments:

SMP2252 FARAH on October 31, 2010 at 5:24 AM said...

Sedih rasa nya, kursus ini sudah tamat.. gud lark 4 final exam..

~cikshue~ on October 31, 2010 at 8:08 AM said...

keep it up syitah..~good luck in final exam..~

Teoh Koh Sing on October 31, 2010 at 8:31 AM said...

good luck to u kakak syitah.....^^

Post a Comment

 

BLOG PELAJAR KUMP A

BLOG PELAJAR KUMP B

BLOG PELAJAR KUMP C

SMP2252 MASYITAH Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template